n e d d a | n e d d y

actions speak louder than anything so,shut d fuck up yaw ;)

My Photo
Name:
Location: johor, johor

cuai / panic / blurr / mengelabah katak / hantu RIBENA mobile / ELMO-mo / shopaholic / camwhoring /aergic to bullshit/ -neddanedy

Monday, April 26, 2010

keep smiling :)

heylo peeps :) morning, LOL. its 2.15pm. haha. and, feenas, sory aku bangon lambat and how our thingy? haha. i bet kau pun tengah terlentang dengan bergaya atas katel kan? last night me and intan was like gila starved and both of us memulakan misi 'mencurik makanan' haha. ok, kenyang! then continue muvie maraton till fall asleep, (me) and intan was like "lyn! kau teedo ke kau nanges semalam?" haha, aku da teedo laa. mengantok okay. study malas, end up muviee jek laa. yeah, my mum was calling me just now and asking me balek ke tak this thursday and yes mummy, saya balek but sekejap jek, by saturday or sunday balek kolej balek okay? :) ok2, gtg. feenas was calling me, see yaa :)

nedy.