n e d d a | n e d d y

actions speak louder than anything so,shut d fuck up yaw ;)

My Photo
Name:
Location: johor, johor

cuai / panic / blurr / mengelabah katak / hantu RIBENA mobile / ELMO-mo / shopaholic / camwhoring /aergic to bullshit/ -neddanedy

Friday, August 20, 2010

limah lengang


title post takde kene mengena dengan entry ini, thank you. bapak ah aku bosan gila doh. kimak. haa kan dah kuwa carot aku. haish. babi. eh tercarot lagi, sory. Habit lah kak. Ok, aku bosan. Aku lapa. Tadi petang sempat pergi bazaar beli karipap sarden even kat rumah ni lauk sepah sepah nenek masak, tapi hawa nafsu kan. Plan nak makan ah karipap sardin aku tuh in this time kan, pergi dapo tengok dah basi. Celaka. Lapa doh. Nak makan heavy2 taknak. Nanti saho sure aku kene pakse makan lagi. Haih. Hujan pulak, perot dah maki-maki mintak makan. Grrr.

Ok abaikan pasal perot aku. Tadi aku baca satu belog ni. Sumpah aku gelak2 macam perempuan senget depan lappey. Writter dye not bad, handsome. Study kat Japan. Ni url dye, baca laa kalau korang rajen macam aku : http://zackzukhairi.blogspot.com/
Esok pepagi nenek ajar pergi pasar tani, oh damn malas. Bukan ape, jauh laa bai. Tapi takpe, demi nenek, aku pergi jugak sebab nenek nak carik bahan nak masak kan aku dalca :) oh nenek, i lap you ♥ ♥

Haa, tangan aku lenguh lenguh sebab dok onloine 24/7 -,- padan muka. Nenek ingat aku berjage malam-malam sebab buat kerja @ assignment tapi ni keje aku. ONLINE. Sampaikan bila dye ajak pergi teraweh aku cakap, "malas la nek, tak larat" and dye pon reply " kau nak buat kerja yg tak siap malam-malam kau buat tu ke?" aku pun angguk jek laa. hahahha sehtan punye cucu :DD.

Oh, harini aku dapat berak setelah semingu tak buang. Fuhh. nekmat bhai. Actually dari semalam aku tahan. Bukan ape, takut lah. Toilet luar rumah. Haih. Ok abaikn. Btw, sumpah malas nak balek KL ahad ni. Entah bila lah lagi bole jumpa nenek :(