n e d d a | n e d d y

actions speak louder than anything so,shut d fuck up yaw ;)

My Photo
Name:
Location: johor, johor

cuai / panic / blurr / mengelabah katak / hantu RIBENA mobile / ELMO-mo / shopaholic / camwhoring /aergic to bullshit/ -neddanedy

Tuesday, August 24, 2010

GOING BACK TO UNISEL


sangat sedeh masa nak separate dengan encik, sumpah. Menangis kejap. Hm. Tah biler bole jumpa org tua tu lagi. Terharu sangat all the time masa kat sane she cookes everything want to. Pergi pasar carik bahan2 while me teedo kat rumah. Taknak kejutkan sebab dye cakap bg aku rehat. Nenek, kenapa macam ni, along sedeh sangat. Suka sangat org tua tu masa aku balek. Cerita macam-macam, pergi pekan sama-sama. Pergi bazaar. Beriye-riye nak belikan aku kuih-kuih tapi aku tak nak sebab aku tak lalu nak makan kuih sangat. Panas2 dye pergi kedai beli bahan2 nak masak. Semangat tengok dye makan. Suka tengok nenek gelak-gelak. before ni sorang2 jek org tua ni. Dia punye semangat tunggu aku balek dari pagi2 lagi. Sampai2 jek, terus dye peluk mwah2 nges. Tersentap sangat. Hmm. Nenek, along sayang nenek sangat2. Nanti raya along balek lagi ok? :)

Sampai bukit jalil, kakak pertama fetch me up there. Omaigod, kami sangat huru-hara. LOL. haha. LOVEYOU kakak sebab ambek adek kau yg bangang ni. haha. Kakak kedua tade, dye kat serdang. Malam tuh, me and kakak pertame and kawan dye, amir we tengok muviee kat PAVI, SALT. Oh, terbaek !! Pening aku nak fikir cerita ni cane. haha. Then, balek. Kakak kedua TEEDO DALAM KERETA and I LOVES to see dye bangun teedo! HAHAHAHAHA! ok rindu mereka, babik. ok taknak cakap pasal korang, bye.

Next, sampai BJ around 11am then terus teedo. Fak ngantuk. Yg paling best is, i received a text "Today class cancel, midterm postponed, ty" BABIKKKKKKK!! Kalau aku tawu, aku balek malam !!! Grrrr. Then, me and nani break the fast kat ijok. Nani tak pose, minum air jagong depan aku. Celaka.

Now nak teedo, bye.